2008. december 3., szerda

ádventi naptár

A karácsonyi angyal egyelőre még egy kivételével csak édességet hozott. Tegnap például (öt darab) smartiest, amit Doresz még sosem látott, kóstolt korábban. Úgyhogy amikor megkapta, nagyon örült, hogy milyen szép gyöngyök, meg is állapította, hogy "azért mert nem hoztuk a régit" (ez arra vonatkozik, hogy a költözés óta még nem látta a kék gyöngyeit, nem véletlenül, mert védem Kristófot meg magam.) Kellett egy ideig erősködnöm - amikor már kezdett lepattogzani a máz, és féltem, hogy mégsem csak a szájban olvad -, hogy egye csak meg nyugodtan, ez csoki. Nagyon óvatosan harapdálta, nem is merte elharapni, szerintem azt hitte, csak hülyítem. Vicces volt, mindenesetre.
Ma egészségesebbek voltunk, csokis bulátát kapott, ezúttal három szemet, szóval semmi nagy mennyiség, de számára ez is jóval több, mint amennyi édességet megszokott. Ez nagyon ízlett neki, lehet hogy be is fogom vezetni jutalomfalat gyanánt a későbbiekben. De nem is ez a lényeg, hanem ahogyan délelőtt lereagálta az egész ádventi naptár dolgot:
- Anya, az angyal olyan kedves, szeretem a karácsonyi angyalt.

2 megjegyzés:

sbodi írta...

Pont akartam kérdezni, hogy hogy ment eddig... de ezek szerint jól. :)

anyahajó írta...

Igen, bár vicces volt, hogy ma egy ceruzát kapott, és egész nap ment még megnézni, hogy nem jött-e valami édesség bele. :)