2009. július 18., szombat

Melyik vallás vonzóbb a gyereknek?

Múlt vasárnap csajos programot csináltunk Doresszal. Véletlenségből épp 11-kor voltunk a Deák térnél, úgyhogy megkérdeztem, van-e kedve kicsit bemenni a templomba. Tudom, hogy nem szeret templomba járni, de azért gondoltam, hátha kivételt tesz. Biztosítottam, hogy csak addig maradnánk, ameddig akarja, ha unja, már indulunk is ki. Ennek ellenére közölte, hogy ő nem szeret templomba menni, úgyhogy ne menjünk.
Kicsit később keresztezte utunkat a Krsnás szekeres felvonulás. Tánc, zene, szép ruhák, és egy óriási piros szekér feldíszítve virágokkal.
- Anya, én is szeretnék olyan szekéren ülni!
- Hát, ahhoz előbb Krsnásnak kellene lenned.
- Az akarok lenni.
- Tényleg? Tudod mi az?
- Nem.
- Hát az olyasmi, mint amikor mi templomba megyünk.
- De én nem szeretek templomba menni, csak olyan szekéren szeretek ülni.

3 megjegyzés:

Kicsoda írta...

szerintem ez teljesen rendben van;-) volt egy isemrosunk, ahol a kislany ugy valasztotta a templomot, ahova menni akart, hogy ott volt ping-pong azsztal:-)

Barni a minap azt mondja: mama az isten meghalt... (MIVAN???)
aha, szerinted ki az az isten?
hat, aki elgondolta a vilagot.
aha... szerintem nam halt meg... (akartam mondani, hogy ne aggodj, csak nem latszott rajta aggodalom)

anyahajó írta...

Majd keresünk olyan templomot, ahol van szekér :) Amúgy én teljesen megértem - a gyerek még nem nézi az elvi-tartalmi dolgokat, és külsőre mindenképp izgalmasabb egy színes kavalkád, mint sok komoly ember nyugodtan ülve.

Érdekes, hogy mi minden jár a Barni fejében is, honnan jut egyáltalán eszébe a téma. Lehet, hogy titokban Nietzschet olvas?

Lepkevár írta...

Ez szerintem is teljesen rendben van. :) Igaz, R. minden templomba bemenne, de a zalaszántói Buddha szentély a kedvence. Az eddig látottak közül az volt a legszínesebb, teli csokival, virággal, csentressel. :)