2008. július 25., péntek

ezt mindenki lefotózta volna a helyemben

Doresz tegnap először ugrálóvárazhatott. Kénytelen voltam engedni, hogy elősegítsem a bilire szokását. Aki előtt nem világos az összefüggés, közlöm, hogy csak a Nagyok ugrálóvárazhatnak, illetve másik oldalról meg aki Nagy, az már bilibe pisil. Az, hogy lehet valaki olyan Nagy, hogy bilibe pisil, ugyanakkor még nem ugrálóvárazhat, avagy hogy vannak olyanok, akik, na jó, WC-be pisilnek, nem bilibe, ugyanakkor nem ugrálóvárazhatnak, mert már kinőtték, Doresz számára nem elfogadható. Így aztán miután először megtagadtuk az ugrálást arra hivatkozva, hogy még kicsi hozzá, azonnal visszaállt a szőnyegrepisilésre. Ráadásul folyton erősködik, hogy én is menjek ugrálóvárazni, hiszen nekem sincs pelenkám. Hát, igen, jogos.

Én meg nem fényképeztem, eszembe sem jutott, inkább rágtam a körmöm az ugrálóvár mellett, hogy ráugrik-e valaki az új közegben elég esetlenül mozgó gyerekemre. Amúgy 10 perc után élvezte, rögtön akart mégegyszer menni. Na, majd ha kétkeresős család leszünk, repetázhat.

Nincsenek megjegyzések: