2008. június 3., kedd

Doresz elég sajátosan értelmezi a bilibe pisilés fogalmát. Miután már vizes a bugyi, ragaszkodik hozzá, hogy ücsörögjön kicsit a kék vizilovas ülőkén. Úgyhogy egyelőre azzal próbálkozom, hogy időnként, amikor szerintem esedékes lenne a dolog, leültetem. Ez már korábban is sikerre vezetett pár percen belül, tehát valamennyire mégis tudja már irányítani az eseményeket. Persze ennek még csak az engedelmességhez van köze, a szobatisztasághoz nem, ezzel tisztában vagyok. De talán megjön a kedve hozzá.
Ma bevetettem egy valahol olvasott trükköt: amennyiben sikerül a Mutatvány, felragaszthat egy matricát az ajtaján lévő papírra. Hátha... semmilyen eszköztől sem riadok vissza, hogy mihamarabb teljesülhessen az álma: óvodásnak lenni.

1 megjegyzés:

aszerk írta...

Ilyen pontgyűjtő akcióról én is hallottam.:) Egyik ismerősömnek volt ez a taktikája és náluk bejött. Annyival volt picit más, hogy X számú, mondjuk 100 matricaragasztás után kapott pl. egy hőn áhított könyvet a gyerek...stb.:) Szóval a motivációs rendszert lehet bővíteni!:)))
Zsú